štvrtok 28. februára 2013

In love with curly boy part 8


 Kedže sa ten počet návštevnosti trošku zdvihol tak som sa rozhodla, že vám pridám ďalšiu časť. Píšte mi komentáre a dávajte lajky tak ako minule. Ďakujém 


„Ach ja krava! Nadávala som si. Prečo ? prečo som to spravila ? nadávam si sama sebe. Rýchlo som zaliezla do sprchy a celú dobu si nadávala.
„No dobre zajtra mu zavolám“ povedala som si sama pre seba, a začala sa dostávať do hladiny alfa.
Dobre tak nie. Nedalo sa mi zaspať. Je dokonalý. Nadávala som si. ZASE. Zase som všetko skazila. Určite  ma teraz nenávidí. Určite mi to zajtra nezdvihne.
„Dobré, Nicole už prestaň, lebo zaspíš do práce“ vravela som si, aby som sa upokojila.
 Neviem ako ale pomaly som začala zaspávať. HURÁÁ :D ...
I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now
I heard that your dreams came true..”
 začala mi vyzváňať Adele. Čo kto mi môže teraz volať ? Becky. Počkať čo Becky? Čo potrebuje ? Zdvihla som to.
„Áno Becky, čo potrebuješ ?“
„Nicole, veď už je pol deviatej, kde toľko trčíš ?“
„Čo pol deviatej, ou Becky ja som zaspala, za pol hodiny som tam“
V noci som si nadávala, že zaspím, a tak sa aj stalo. Rýchlo som vstala, obliekla sa, spravila rannú hygienu a odišla. Ani najesť som sa nestihla . L
Never mind.. najem sa v reštaurácií. Bob ( riaditeľ reštaurácie) neznáša keď personál je v reštaurácií. Vraj to je neetické.  Nechápem  kde máme potom jesť ? Pri košoch ? Má smolu dneska jem v šatni. Budem tam aj keby som sa mala poskladať ! Povedala som si rozhodne a rýchlo zašla do Starbucks pre kávu.
„Ahoj prepáč, nemala som to v pláne“ ospravedlnila som sa Becky, „už sa to viac nestane“ doplnila som sa.
„Dobre, dievča ty máš naozaj šťastie, dnes  tu Bobík ani nevkročil “ povedala. Obe sme Boba neznášali. Bol veľmi dotieraný. Ale výplaty nám posielal načas, takže sa to dala prekúsnuť...
Dnešná smena ubehla veľmi pomaly. To bolo asi preto lebo celú dobu som myslela na Stylesa. A nato ako som to všetko pokazila.
„A dosť, Nicole  čo ti je ? celý deň si ako bez duše, čo je s tebou človeče ?“ pýtala sa Beck. Všetko som jej povedala.
„Si si dala“ oznámila mi. Ako by som to bez nej nevedela.
„Preboha nerob z toho také haló“ povedala  Rona,  „proste mu zavolaj, dohodnite sa na schôdzke a všetko mu povedz“ povedala mi.
„Diky Ron zobrala som si to k srdcu“
„O to som sa snažila“ povedala a žmurkla na mňa...
Tak asi by bol najvyšší čas zavolať mu. Ruky sa mi triasli už teraz, a to som mu ani nezavolala. Neviem akým spôsobom ale štikla som na meno HAZZA. Na tretie pípnutie to zdvihol.
„Ahoj Nicole“
„Ahoj Harry, ehm.. mohli by sme sa niekedy stretnúť ?“ spýtala som sa.
„Pozriem sa do diára, jasné do večera mám voľno tak ak máš čas, prečo nie “
„Jasné, tak a kde sa stretneme ?“ áno ja som mu volala aby sme sa stretli a JA sa ho pýtam kde sa stretneme :o ách Nicole spamätaj sa.
„Tak za tridsať minút tam kde minule ?“
„Jasné budem tam a pozdravuj chalanov“
„Ahoj a odkážem“  fúha mám pol hodinu.
„Pozrime sa, čo máme v šatníku, no takže môžem začať.. „moc dievčenské“.. „moc farebné“ 
„Hmm, to je ono“ rozprávala som sa sama so sebou. Vybrala som si oranžové tielko s potlačou, čierne rifle a na tričko som si dala sako. Namaľovala som sa a jemne natočila svoje vlasy. Do tašky hodila mobil, kľúče a dáždnik. Nechcem aby sme zmokli ako minule. Počkať ja som si ešte svoje veci nechala u Harryho. Ach musím ísť pre ne... Ešte som sa  pozrela do zrkadla a mohla som vyraziť.
„Ahoj Nic“ pozdravil ma Harry, a ja som sa otočila.
„Ahoj Harry“ pozdravila som ho.
„Vieš ehm.. chcela by som sa ti za včerajšok ospravedlniť, sama nechápem prečo som to spravila“ vravela som mu.
„To je v pohode Nicole, aj ja by som sa ti chcel ospravedlniť, že som nato šiel tak rýchlo, ale jáá.. ja som si nemohol pomôcť“   pomôcť , preboha čím ?
„Ehm to je v pohode“ povedala som mierne zaskočene, stále som nechápala čo na mne bolo také neodolateľné
„Hm“ povedal Harry.
„Hm“ povedala som, a pozrela sa na jeho pery. Vyzerali vábne. Všimla som si, že aj ona sa pozeral na tie moje. Obaja sme sa k sebe pomaly ale isto približovali. A bolo to. Harry už nemohol vydržať (zase) a urýchlil to. Jemne ma pobozkal bolo to dokonalé. A keď pridal jazyk ách mala som čo robiť aby som nespadla...
„Tak čo je na zozname ?“ spýtal sa ma.
„Neviem nezájdeme niekde na kávu ?“
„Why not ?“ rozhodli sme sa ísť do Starbucksu. Ako vždy
„Dva- krát škoricové latté vás poprosím“ povedala a usmial sa na mňa. Ach dokonca si aj pamätá, že milujem škoricové latté. Ach najradšej by som ho zjedla. Úsmev som mu opätovala.
„Tak čo si dnes robila ?“ spýtal sa.
„Já.. no tak ráno som musela zaspať, takže som prišla o 9 do práce. Našťastie tam nebol Bob, to je riaditeľ, toho neznášam z celej duše. Proste samé nudné veci, a ty ?“
„No dneska ma Liam zobudil o 7-mej, pretože mu volal Paul, že musíme ísť cvičiť na Take me home tour. Takže som sa dokopy nevyspal. A Zayn ma celú dobu otravoval, že kedy mu kúpim nový lak či čo“ proste tiež samé nudné veci.
„No hej samé nudné veci“ zopakovala som. Obaja sme sa zasmiali.
„Inak čo budeš robiť dneska večer ?“  spýtal sa ma.
„Asi nič prečo ?“
„Vieš chalani idú spraviť nejakú party či čo, a tak ma napadlo, že či by si neprišla“ hodil na mňa psie oči.
„Jasné prídem, rada“ oznámila som mu.
„Zabudol som na tvoje oblečenie, nepôjdeš k nám už teraz, a nezoberieš si ho ?“
„Jasné, môžeme ísť už teraz“ .. Cesta k ním nám trvala približne 20 minút. Keby sme sa nejašili a nerobili všetko iné boli by sme u nich o trošku skôr.
„Ahojte chalani“ pozdravila som ich, keď sme sa vyzúvali.
„Ahoj Nicole“ pozdravili ma zborovo.
„Preboha vy ste tu čo robili ?“ spýtala som sa ich
„To nie my, to naša schauma“ oznámil mi Niall. Celé steny v obývačke mali špinavé asi z farby. Nikdy som nepochopila spôsob ich „hrania“. „Há to si budete maľovať“ pomyslela som si škodoradostne.
„Tak vitaj v mojom kráľovstve“ privítal ma Harry v jeho izbe. Preboha na chalana tam mal až moc poriadok.
„Si vedel, že ma presvedčíš aby som prišla, však ?“ opýtala som sa ho
„Čo prečo ?“
„Keď tu máš taký poriadok“
„Tak to si nemala, zlatíčko“ povedal a pomaly sa ku mne približoval. Začal ma štekliť.
„Ja som čistotný, na rozdiel od ostatných“ hovoril mi počas toho ako ma šteklil.
„Dobre ja ti verím“ kričala som na celý dom pomedzi smiech.
„Už ma pusti“ hučala som naňho. Konečne prestal, ách skoro som sa pocikala.
„Tak, kde je to oblečenie ?“ spýtala som sa.
„Tu“ povedal a podával mi klbko s mojím oblečením.
„Tak a čo teraz ?“ opýtala som sa.
„To záleží od toho, čo by si chcela robiť“ povedal so šibalským pohľadom  a pomaly sa ku mne začal približovať. Naše pery delilo len pár milimetrov. Už som mu nemohla odolať. Pobozkala som ho.
Bozkávali sme sa asi 10 minút, dokým nám do izby nevtrhol Liam.
„Ak chcete..“ začal hovoriť. Rýchlo sme sa od seba odtrhli.
„Ou prepáčte“ povedal a už odchádzal. Harry naňho hodil posledný vražedný pohľad a Liam zavrel dvere.
„Kde sme to skončili ?“ pomaly sa približoval
„Dobre Harry na teraz už stačilo“ doslova som ho musela od seba odtrhávať


   
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára