streda 13. februára 2013

In love with curly boy part.7- part 2


Hou hou.. konečne je tu ďalšia časť... dúfam že si ešte pamätáte o čom tento príbeh je :D poprosím vás aby ste zase zanechali svoje lajky a komentáre :-* 

 „Tak aký bude program ?“ opýtala som sa.
„Čo len chceš!“  „Inak nie si už hladná ?“ opýtal sa.
„No tak niečo by som zjedla“
„Super niečo nám pripravím“ povedal s iskričkami v očiach.
„Mňam čo nám varíš ?“ vrútil sa do kuchyne Niall.
„Teba nič ! A budú to špagety“ povedal som tomu nenažrancovi.
„Ako myslíš“  otočil som sa do obývačky , nenechám predsa nášho hosťa o samote.
„Vyzerá tam smiešne, však?“ spýtal som sa Nicole, ktorá už pomaly ležala na zemi. Šúľala sa na fotke, na ktorej bol Harry a na celej tvári mal rozotrenú pastu . Ach keby ste len videli ten jeho úškrn, ktorý nahodil aj stážcovia v Buckinghamskom paláci by mali čo robiť. 
„Táák a obed je na stole !“ kričal nám Harry z kuchyne.
„Mňám poďme už, už som hladnýý“ kričal ír.
„Ty si už jedol, ani sa toho nedotýkaj“ hučal na Nialla Harry a pliaskal ho po rukách.
„Ale dobre dobre veď už idem preč“ kričal z celými čerevnými rukami. „Tak mu treba“ pomyslela som si. Ten obed bol naozaj úžasný. Harry je kuchár s veľkým K.
„Chutilo?“ opýtal sa.
„Sa ešte aj pýtaš ?“ „bolo to úžasné, ďakujem“  povedala som a usmiala sa naňho.
„Tak a teraz to idem umyť“ rozkázala som si.
„What ?“ opýtal sa.
„Prepáč ale tak dal si mi suché oblečenie navaril si špagety, musím aj ja pre teba niečo urobiť, tak ak dovolíš idem to umyť“
„Ale ..“
„Prestaň prosím ťa, potom by som si to vyčítala“ pustila som sa do umývania. Harry začal utierať riady . Pozrela som sa neho pohľadom WTF ale nechala som to tak. Aj tak si robí čo chce.
„Nezahráme si niečo ?“ opýtal sa ma, keď sme to doumývali.
„Čo máš?“
„No tak twister, človeče nezlob sa (verím že niečo také aj v Anglicku poznajú :D ) a všeličo iné“.
„No tak daj človeče nezlob sa“
Hrali sme asi dve hodiny len jednu  hru. Stále sme sa hádali kto mal ísť a presúvali sme si panáčikov.
Takže sme stále boli na začiatku. Ohadzovali sme sa kockou a hracím poľom. Naozaj to bolo smiešne. Bavila som sa a myslím, že to bolo to hlavné. Bol ku mne veľmi pozorný. To si cením asi najviac.
„Pozrime si ešte nejaký film“
„Harry rada by som ale vieš, už je 11 hodín a ja idem zajtra do práce“ povedala som smutne. Naozaj ma to netešilo. Bol to super deň.
„Dobre tak ťa idem odprevadiť“
„Ďakujem ti“
„A začo je to tento krát ?“
„Za všetko“ bol som rád, že zabudla na svoje veci. Aspoň budem mať výhovorku, prečo sa musíme stretnúť.
„Ešte raz ďakujem“ povedala som mu, keď sme stáli pred mojím bytom.
„Ešte raz neni zač“ povedal som a zahľadel sa na jej pery. Boli plné a vyzerali tak vábivo.
Proste som nemohol odolať. Pomaly som sa blížil k jej perám a stalo sa to. Spojil som naše pery. Najprv bola prekvapená, ale potom začala spolupracovať. Jej pery boli mäkké, tak ako som predpokladal. To
dievča je dokonalé po každej stránke.
Z ničoho nič sa strhla a prestala.
„Neviem či to je dobrý nápad“ povedala som mu, áno ani jeden nikoho nemáme, ale nieje nato trošku priskoro?
„Prečo?“ opýtal sa nechápavo.
„Ja neviem“  povedala som, rýchlo ho pozdravila a vošla vo vchodu. Harry tam len tak nečinne stál, no potom sa zobudil a šiel domov.

*Z pohľadu Harryho*

„Spravil som niečo zlé?  pýtal som sa sám seba. Nebola nato pripravená? Bolo to moc skoro ? barikádoval som sa otázkami. Ach ja kretén, ale keď ja som si nevedel pomôcť, už som to nevedel vydržať.

*Z pohľadu Nicole*

„Ach ja krava! Nadávala som si. Prečo ? prečo som to spravila ? Rýchlo som zaliezla do sprchy a celú dobu si nadávala.
„No dobre zajtra mu zavolám“ povedala som si sama pre seba, a začala sa dostávať do hladiny alfa.




6 komentárov:

  1. užasne...konečne po dlhej dobe čast... :D ale stalo to za to čakanie... :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj ďakujem... no tak ja som vôbec nevedela čo vám dať do tej časti.. preto mi to tak dlho trvalo... ale povedala som si že vás nemôžem nechať dlho čakať... ešte raz ďakujém :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je Ďakujem :D no snažím sa už dva dni.. :D ale akosi to nechce ísť :D

    OdpovedaťOdstrániť